Services:CUPRA Electric performance new-cupra-leon-kl16 DK/DA

AUTORISERET SERVICE PÅ ABONNEMENT

Din bil er bygget til at holde i mange, mange år. Men selv for en CUPRA kan det ikke undgås, at olie skal skiftes og at dele bliver slidt og skal udskiftes eller repareres, efterhånden som bilen bliver ældre. Med oprettelse af et af vores serviceabonnementer, har du færre bekymringer, når din CUPRA skal til service. Og så er du altid sikret, at din CUPRA er de bedste hænder.

Et abonnement, der passer til dig

Vi er alle forskellige, og det er vores brug af vores biler også. Derfor tilbyder CUPRA forskellige former for serviceabonnementer til din CUPRA.

Girl%20next%20to%20a%20CUPRA%20car

Vi tilbyder 3 serviceabonnementer

Så uagtet om du er ved at købe en helt ny CUPRA, eller om din CUPRA allerede har kørt i et par år, har vi et abonnement der passer til netop din bil.

1.

Autoriseret Basisabonnement - kan oprettes, hvis din CUPRA er ældre end 2 år regnet fra 1. indregistrering.

2.

Autoriseret Serviceabonnement - kan oprettes senest inden 24 måneder regnet fra din CUPRAs 1. indregistrering. 

3.

Autoriseret Service- og Reparationsabonnement - kan oprettes senest inden 24 måneder regnet fra din CUPRAs 1. indregistrering, såfremt din CUPRA har overholdt producents serviceplan.

Sammenlign abonnementerne

Læs mere om de 3 serviceabonnementer


Et Autoriseret Basisabonnement er en abonnementsform, hvor du betaler et fast beløb, der så dækker fastsatte services på din CUPRA. 

Du kan tegne et Autoriseret Basisabonnement til din CUPRA, hvis den er ældre end 2 år regnet fra 1. indregistrering, og umiddelbart efter et autoriseret serviceeftersyn.   

Hvad dækker et Autoriseret Basisabonnement?

Et Autoriseret Basisabonnement dækker arbejdsløn til det af producentens fastsatte service, samt motorolie og oliefilter til din CUPRA. 

Abonnementet omfatter tillige efterfyldning af motorolie og sprinklervæske mellem serviceeftersyn.

Hvad dækker et Autoriseret Basisabonnement ikke?

Abonnement dækker ikke anbefalede tillægsarbejder, såsom tændrør, filtre og tandrem, samt øvrige reparationer, som måtte være nødvendige for at opretholde bilens drift. Dette er ydelser, der vil blive opkrævet særskilt af din CUPRA partner. 

Kan jeg ændre mit Autoriserede Basisabonnement efter oprettelsen?

Det er altid muligt løbende at justere på periode og kilometer på dit eksisterende Autoriserede Basisabonnement.

Det er ikke muligt at opgradere til et Autoriseret Serviceabonnement eller et Autoriseret Service- og Reparationsabonnement, da disse skal oprettes inden bilen er 2 år, regnet fra 1. indregistrering.  

Hvis du ønsker at ændre i dit eksisterende abonnement kan du kontakte serviceabonnement@smc.dk

Hvad sker der med abonnementet, hvis jeg vil sælge min bil?

Beslutter du dig for at sælge bilen inden for den periode, hvor abonnementet dækker, kan den nye ejer overtage abonnementet. Det giver køberen sikkerhed for, at bilen er blevet passet på et autoriseret CUPRA værksted – og øger både bilens værdi og køberens tryghed.

Send evt. ejerskifteoplysninger til serviceabonnement@smc.dk


Et Autoriseret Serviceabonnement er en udvidelse af Basisabonnementet, det vil sige, at tillægsarbejde i forbindelse med service også er dækket, hvilket ikke er inkluderet i Basisabonnementet. 

Det er muligt at oprette et Autoriseret Serviceabonnement frem til 24 måneder efter bilens 1. indregistrering, såfremt at bilen har overholdt producentens serviceplan. 

Hvad dækker et Autoriseret Serviceabonnement?

Et Autoriseret Serviceabonnement dækker arbejdsløn til det af producenten anbefalede service, inkl. producentens anbefalede tillægsarbejder og de under servicen anvendte reservedele, som fremgår af producentens serviceplan.

Abonnementet omfatter tillige efterfyldning af motorolie og sprinklervæske mellem serviceeftersyn.

Hvad dækker et Autoriseret Serviceabonnement ikke?

Et Autoriseret Serviceabonnementet dækker ikke reparationer eller udskiftning af reservedele, som ikke fremgår af producentens serviceplan og øvrige reparationer, som måtte være nødvendige for at opretholde bilens drift.

Kan jeg ændre mit Autoriserede Serviceabonnement efter oprettelsen?

Det er altid muligt løbende at justere på periode og kilometer.

Hvis du ønsker at ændre dit abonnement til et Basisabonnement så kræver det, at din CUPRA er ældre end 2 år, regnet fra 1. indregistrering.

Hvis du ønsker at opgradere til et Autoriseret Service- og Reparationsabonnement så er dette også muligt indtil 24 måneder regnet fra bilens 1. indregistrering. Med forbehold for at din CUPRA er fuldt serviceret på autoriseret værksted. 

Hvis du ønske at ændre i dit eksisterende abonnement kan du kontakte serviceabonnement@smc.dk

Hvad sker der med abonnementet, hvis jeg vil sælge min bil?

Beslutter du dig for at sælge bilen inden for den periode, hvor abonnementet dækker, kan den nye ejer overtage abonnementet. Det giver køberen sikkerhed for, at bilen er blevet passet på et autoriseret CUPRA værksted – og øger både bilens værdi og køberens tryghed.

Send evt. ejerskifteoplysninger til serviceabonnement@smc.dk


Når du køber en ny bil, kan du med fordel tegne et Autoriseret Service- og Reparationsabonnement. 

Med et Autoriseret Service og Reparationsabonnement betaler du et fast beløb, og så behøver du ikke bekymre dig om fremtidige udgifter til service eller evt. reparationer til din CUPRA. 

Hvornår kan jeg tegne et Autoriseret Service- og Reparationsabonnement?

Du kan tegne et Service- og Reparationsabonnement, fra du køber bilen og frem til første serviceeftersyn. Abonnementet løber som udgangspunkt i mindst 1 år og højest 6 år eller 300.000 km., men det kan naturligvis reguleres henad vejen, hvis dit kørselsbehov ændrer sig.

Hvad dækker et Automatisk Service- og Reparationsabonnement?

Under serviceeftersyn dækker Autoriseret Service- og Reparationsabonnementet arbejdsløn, udskiftning af de under servicen nødvendige reservedele, tændrør, forbrugsvæsker (olie, påfyldning af Adblue under servicen samt sprinkler- og kølervæske), efterfyldning af forbrugsvæsker mellem serviceeftersyn (undtagen efterfyldning af Adblue mellem service, der kræver et tilvalg) *

Abonnementet dækker også udbedringer af fejl, som er forårsaget af mekaniske svigt og/eller normalt slid på

  • Motor, gearkasse og differentiale
  • Elektriske styreenheder, computere og instrumenter
  • Bremser, inkl. slid
  • Turbo, udstødning og katalysator
  • Drivaksler, støddæmpere og ophæng
  • Viskerblade
  • Pærer
  • Generator
  • Starter

 

Hvad dækker et Autoriseret Service- og Reparationsabonnement ikke?

  • Efterfyldning af Adblue mellem service
  • Påfyldning af brændstof og øvrige drivmidler
  • Eftermonteret uoriginalt udstyr eller udstyr der ikke er monteret af en autoriseret servicepartner
  • Kortopdatering af navigationsanlæg
  • Karosseri-, lak eller rustbeskyttelse, herunder undervognsbehandling
  • Omkostninger ifm. forsynskontrol eller omkostninger til lovpligtige syn
  • Skader dækket af alm. kaskoforsikring
  • Kosmetiske skader, herunder interiør
  • Lygter, spejle og glas
  • Kaleche, hardtop, spoilere, karosseri
  • Rengøring
  • Skader som følge af udefrakommende genstande eller tyveri, hærværk, punkteringer mv.

 

Kan jeg ændre mit Autoriserede Service- og Reparationsabonnement efter oprettelsen?

Det er altid muligt løbende at justere på periode og kilometer.

Hvis du ønsker at ændre dit abonnement til et Autoriseret Basisabonnement så kræver det at din CUPRA er ældre end 2. år regnet fra 1. indregistrering. 

Hvis du ønsker at ændre til et Autoriseret Serviceabonnement så er dette muligt frem til 2 år efter 1. indregistrering. Vær opmærksom på, at du ikke kan genoprette dit Autoriserede Service- og Reparationsabonnement igen på et senere tidspunkt, hvis din CUPRA er ældre end 24 måneder, gældende fra 1. indregistrering. 

Hvis du ønske at ændre i dit eksisterende abonnement kan du kontakte serviceabonnement@smc.dk

Hvad sker der med abonnementet hvis jeg vil sælge min bil?

Beslutter du dig for at sælge bilen inden for den periode, hvor abonnementet dækker, kan den nye ejer overtage abonnementet. Det giver køberen sikkerhed for, at bilen er blevet passet på et autoriseret CUPRA værksted – og øger både bilens værdi og køberens tryghed.

Send evt. ejerskifteoplysninger til serviceabonnement@smc.dk


FULD DÆKNING TIL DIN ELBIL

CUPRA Born

FULD DÆKNING TIL DIN ELBIL

Når du køber den nye 100% elektriske CUPRA Born, så slipper du for bekymringerne fra dag et. 
Der er nemlig 3 års Serviceabonnement inkluderet i prisen. Du får glæde af abonnementet allerede fra den dag, din bil skal have sit første serviceeftersyn. 

Når du køber den nye 100% elektriske CUPRA Born, så slipper du for bekymringerne fra dag et. 
Der er nemlig 3 års Serviceabonnement inkluderet i prisen. Du får glæde af abonnementet allerede fra den dag, din bil skal have sit første serviceeftersyn. 

Læs mere om dækning her

Slip bekymringerne med et serviceabonnement

Priser

Betingelser