da:Exponential Experiences:CUPRA x Tinderbox DK/DA

CUPRA x Tinderbox

  1. brand
  2. CUPRA Experience
  3. lifestyle
  4. CUPRA x Tinderbox

CUPRA x TINDERBOX
CUPRA har indgået et flerårigt samarbejde med musikfestivalen Tinderbox på Fyn, hvor CUPRA nu er officiel mobilitetspartner og sponsor. Særligt festivalens elektroniske musikprofil og visuelle univers spiller en vigtig rolle i CUPRAs overordnede musikstrategi, hvortil bilmærket og Tinderbox derfor har skabt en særlig integreret oplevelse med CUPRAs biler. 

Kunstnerisk og grænsesøgende
Samarbejdet har baggrund i en fælles vision om at bryde grænser, udfordre normen og skabe enestående oplevelser i krydsfeltet mellem musik og visuelle kunstformer. CUPRA har altid stræbt efter at gå ud over det konventionelle, og dette partnerskab med Tinderbox – og særligt festivalens elektroniske musikscene, Magicbox – er ingen undtagelse. 

Samhørighed
Med CUPRA, som et dynamisk livstilsbrand kendt for passion, innovation og performance, kombinereret med Magicbox’ innovative tilgang til elektronisk musik og visuelle rammer, skaber vi en samhørig fortælling hvor kreativitet og grænsebrydning er i centrum.

”Vi er stolte over at have indgået et flerårigt, udviklende samarbejde med Tinderbox, der - ligesom CUPRA – vil udfordre det etablerede og skabe noget nyt og spændende. CUPRA og CUPRA Experience har fokus på de stærke fællesskaber, minder og store oplevelser. Med fokus på innovation, kreativitet og enestående visuelle og auditive elektroniske musikoplevelser, er CUPRA med til at skabe ægte, ekstraordinære oplevelser”. Anders Rune Hansen, PR & Brand Activation Specialist.

Særligt festivalens elektroniske musikprofil og visuelle univers spiller en vigtig rolle i CUPRAs overordnede musikstrategi, hvortil CUPRA og Tinderbox sikret en helt særlig integration og synlighed af CUPRAs biler på Magicbox. Samarbejdet byder desuden på en storstilet konkurrence hvor man kan vinde festivalbilletter og den ultimative ’CUPRA VIP’-oplevelse på festivalen.

”Vi er meget begejstrede for det nye partnerskab med CUPRA. De er ambitiøse omkring at investere i kultur og oplevelser i Danmark, og det er naturligvis en sag, vi kun kan støtte op om. Med deres kærlighed for elektronisk musik, er Tinderbox det perfekte match. Vi ser frem til at udvikle det spændende partnerskab hen over de kommende år, udtaler Kasper Morell, der er Partnership Manager hos Tinderbox.

CUPRA Experience handler om fællesskab, at dele oplevelser og skabe nye minder, derfor har vi afholdt en konkurrence om at vinde eksklusive billetter til Tinderbox 2024. Konkurrencen er nu slut og vinderne blev Andreas Sunding, Charlotte Majlund, Lars Rytter Sørensen og Christina Berg Larsen.