da:Exponential Experiences:CUPRA Raval DK/DA

Om #CUPRAEXPERIENCE

  1. brand
  2. CUPRA Experience
  3. Om #CUPRAEXPERIENCE

CUPRA Experience er oplevelser, der giver minder for livet

Med lanceringen af CUPRA Experience giver vi CUPRA TRIBE – kunder og fans af bilmærket – adgang til eksklusivt livsstilsindhold, brandhistorier, unikke fordele samt adgang til nogle af de største oplevelser inden for kultur, padelsport, festivaler og koncerter i Danmark. Dette afspejler CUPRAs overordnede vision, om at engagere sig i kulturelle fællesskaber og investere i de store oplevelser, der giver minder for livet.

CUPRA Experience repræsenterer en oplevelsesbaseret manifestation af vores brandløfte: CUPRA er mere end et bilmærke. Platformen er samlingspunkt for alle brand-relateret aktiviteter, herunder fx fra livsstilshistorier og ambassadørfortællinger til partnerskaber og sponsorater.

Inspireret af Barcelona
CUPRAs kulturelle vision udspringer af hovedkontoret i Barcelona og er drevet af byens pulserende ånd, livsglæde og kunstneriske energi – som influerer designfilosofien med en karakteristisk personlighed og en ’challenger-mentalitet’ til at bryde med konventionerne. CUPRA udvikler biler, der vækker sanserne og følelserne; gennem innovativ teknik, progressivt design og et helt særligt drive. Dette danner fundamentet for CUPRA Danmarks partnerskaber og kommunikationsstrategi.

”De store liveoplevelser er et resultat af dedikation, passion og kreativitet. Det skaber stærke følelser. Følelser skaber minder og minder skaber brandloyalitet. Det er lige præcis dér, vi med CUPRA gerne vil placere os i fællesskabet og blive en del af samtalen. Her spiller de strategiske partnerskaber med live-branchen en afgørende rolle og indfrier desuden vores løfte om at sætte fokus på passion og fremhæve CUPRA som det livsstilsmærke vi også er,” CUPRA Danmark.

#CUPRAEXPERIENCE

CUPRA Experience

CUPRA og Tinderbox samarbejde

CUPRA x Tinderbox

CUPRA x Padel

CUPRA x Padel

A taste of Barcelona event

A taste of Barcelona by CUPRA